mandag den 7. maj 2012

Prom

Så er prom overstået, og sikke en god oplevelse det var! Jeg kunne ikke have drømt om en bedre aften.

Jeg vågnede ret tidligt lørdag morgen, omkring kl 9. Jeg spiste morgenmad, tog et bag, tullede lidt rundt og så Iron Man. Så kom Chris og foreslog at jeg lagde mig ud i solen. Vejret var virkelig godt, så jeg tog bikini på og lagde mig ud på terrassen. Der lå jeg i omkring en time. Så kørte vi ind til byen og fik mit hår ordnet og da vi tog hjem igen lagde jeg mig tilbage på terrassen. Der lå jeg så i et par timer. 



Mit hår fra siden! 




Pæn uden make-up hæhæh.... eller noget.


Så gik jeg ind og lagde make-up og gjorde mig klar. Så kom JP og hentede mig og vi gik ud i haven og tog en masse billeder. Som i kan se på billederne gik han all in med et hvidt jakkesæt med pingvinhale, høj hat, stok og hele molevitten. 











 Så kørte vi hjem til Madelynn og tog billeder af hele vores gruppe.




Os på vej hjem til Madelynn



Fra venstre: Ellen, Alyssa, Michael, Madelynn, Abbie, Abby, Petra, mig og JP.



De syntes vi skulle have et "butt picture" 

Okay! Så efter det tog vi hjem til Michaels mor og efter det, hjem til hans far. Mig og JP kørte med Michael. Det var meget sjovt da de flippede totalt skråt da de troede at broen ville lukke foran snotten på os haha!



Mig, JP og Michael



Fra venstre: Drew, Alyssa, Abbie, Ellen, Abby, Petra, Madelynn, Michael, hans lillebror Nelson, og mig og JP. 



Alle os tøser



Sødt :I



Frækkert. 





Så tog vi hjem til Madelynns bedsteforældre og - ja gæt engang - Tog flere billeder! Vi var omkring en halv time for sent til middagen hjemme hos Madelynn. Nate havde lavet rigtig god mad til os - Noget kyllingebryst med noget salami i og en halv bagt kartoffel med ost og rejer i. Rigtig lækkert. Dertil blev der serveret alkoholfri frugtvin. Følte mig som en 10-årig nytårsaften haha. Så tog vi flere billeder og så tog vi afsted til The Ramsdell Theatre hvor selve prom blev afholdt. 



Vores corsages. 


Balsalen som det blev afholdt i var smukt pyntet op med jungle tema. Det var rigtig godt lavet, godt gået juniors! Alle havde smukke kjoler på og alt var så formelt, og så alligevel ret afslappet. Det var godt at det kun var Juniors og Seniors der måtte komme, for det gjorde selvfølgelig at der ikke var så mange mennesker, hvilket var ret. Jeg dansede med JP hele aftenen - grinding selvfølgelig. Jeg synes virkelig at det er sjovt hvor forsigtige amerikanerne er med alt "voksen" agtigt, mens de lader deres børn praktisk talt have sex på dansegulvet. Men sådan er det vel bare :)



JP, mig og Marina



Fra venstre: Mig, Marina, Sara, Ms Clemons, Ali og Megan



Prom night baby!



Jeg blev prom king! Jk.. Lånte Scotts, den rigtige prom king :)



Nate, JP og jeg.



Mig og T-bear



Folk kunne sidde, danse eller spise haha.



Dansegulvet.



Jo! 



Mig og Hannah.



Mig og Juni.



Nick, JP og jeg.



Mig og Marie.



Mig og Ms Clemons.



Mr Klein!



Prom King and Queen! Scott Wethy og Tess Foggo. Begge to rigtige søde mennesker.



Dansegulvet. Man kan ikke rigtig se seriøs grinding, men det er der tro mig!



Sara og Ali - Lidt dirty dancing i baggrunden, haps haps. 



Eddy gav den gas!



All the single ladies. 



Alt i alt var det en helt unik aften, som jeg altid vil huske. Virkelig speciel oplevelse takket være en masse specielle mennesker<3

Mys mys

Ingen kommentarer:

Send en kommentar